Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29638
Название: Вплив емоцій у рекламній продукції на поведінку споживача
Авторы: Коваль Є. П.
Ключевые слова: емоції
базові потреби
рішення про покупку
споживацька поведінка
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Коваль Є. П. Вплив емоцій у рекламній продукції на поведінку споживача / Є. П. Коваль. // Цифровізація науки та сучасні тренди її розвитку : матеріали IV Міжнародної студентської наукової конференції, 5 травня 2023 р. : тези допов. – Вінниця, 2023. – С. 156–157.
Краткий осмотр (реферат): У роботі було розглянуто основні базові емоції особистостей та визначено особливості їхнього впливу на споживацьку поведінку. Наведено приклади сучасного використання емоційної складової як спонукальних тригерів до здійснення покупки. Припущено, який вплив може мати задіяння емоційного маркетингу в рекламній кампанії на споживача.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29638
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.