Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29576
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorШелепкова І. М.-
dc.date.accessioned2023-05-31T20:33:16Z-
dc.date.available2023-05-31T20:33:16Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationШелепкова І. М. Технологія навчання економічній термінології у системі професійної підготовки іноземних студентів / І. М. Шелепкова // Науковий журнал «Молодий вчений». - Одеса : «Молодий вчений», 2023. - № 1(113) січень. - С. 92 – 95.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29576-
dc.description.abstractПроблема удосконалення форм і методів викладання української мови для іноземних студентів економічного профілю, їх постійного оновлення, пристосування до нових умов життя останнім часом не виходить з розряду актуальних для вищої освіти. Сучасна наука вже має певний досвід у розв’язанні подібних питань. Так, на сьогодні вже є значна кількість праць, у яких розглядається сутність інновацій у викладанні гуманітарних дисциплін у вищій школі. Зараз перед викладачем української мови у ВНЗ постає проблема пошуку шляхів підвищення пізнавального інтересу студентів до вивчення мови, закріплення їхньої позитивної мотивації до навчання. Однією із можливостей вирішення цієї проблеми є використання інноваційних технологій у навчанні. Тому мета запропонованої статті – дослідити особливості технологій навчання у викладанні української мови іноземним студентам нефілологічних спеціальностей (а саме, економічної спеціальності), їхню взаємодію з традиційними формами та методами викладання дисципліни. Мета викладача полягає в тому, щоб за обмежений час навчити іноземних студентів економічного профілю використовувати стандартні мовні конструкції, відпрацювати навички спілкування у різноманітних життєвих ситуаціях, дати основи правил письма та ключ до взаєморозуміння з носіями іншої мови. В основі процесу технології навчання іноземних студентів економічної термінології на заняттях з української мови є активна участь у діалогах та рольових іграх із вивченням мовної специфіки сучасної економічної лексики, способів формування економічної термінології, організації процесу презентації економічної термінології, подолання мовної інтерференції, а також розуміння процесів, що відбуваються при формуванні економічної термінології і які передбачають вільне володіння та коректне користування всіма видами мовної діяльності.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectформи і методи викладанняru_RU
dc.subjectтехнології навчанняru_RU
dc.subjectмовна діяльністьru_RU
dc.subjectпроцес комунікаціїru_RU
dc.subjectекономічна термінологіяru_RU
dc.subjectпрезентація економічної термінологіїru_RU
dc.titleТехнологія навчання економічній термінології у системі професійної підготовки іноземних студентівru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (УМПІГ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Шелепкова_стаття_Молодий вчений.pdf286,58 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.