Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29179
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorАгаханова О. А.-
dc.date.accessioned2023-03-23T14:25:11Z-
dc.date.available2023-03-23T14:25:11Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationАгаханова О. А. Семіотичний підхід до вибору тактики просування бренду / О. А. Агаханова, наук. керівник О. П. Просяник. // Модернізація та сучасні українські і світові наукові дослідження: матеріали III міжнародної студентської наукової конференції, 3 березня 2023 р. : тези допов. – Херсон, 2023. – С. 146-147.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29179-
dc.description.abstractУ роботі було розглянуто особливості комунікаційного фундаменту рекламного дискурсу в умовах стрімкого розвитку інформаційного суспільства. Представлено семіотичний підход до вибору тактики просування з урахуванням маркетингової стратегії бренду. Наведено сучасні приклади практичного застосування семіотичного підходу в просуванні у соціальних мережах.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмедіаru_RU
dc.subjectонлайн-споживанняru_RU
dc.subjectбрендru_RU
dc.subjectпросуванняru_RU
dc.subjectмедіатекстru_RU
dc.subjectзнакиru_RU
dc.titleСеміотичний підхід до вибору тактики просування брендуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Агаханова_О._тези.pdf443 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.