Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28917
Название: Innovative marketing trends at modern enterprises
Авторы: Kortunova O. O.
Ключевые слова: innovation
marketing
digital technologies
Internet communications
digital marketing
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Kortunova O. O. Innovative marketing trends at modern enterprises / O. O. Kortunova // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали XVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 25 листопада 2022 р. - Харків: ФОП Лібуркіна Л. М., 2022. – С. 348–351.
Краткий осмотр (реферат): Marketing plays a key role in the digital transformation of business. The digital transformation of industry and commerce, as well as society as a whole, has given birth to new terms, principles, methodologies and many other tools to simplify business practices. The tasks of marketing Internet communications are diverse - the organization of internal or external communications of the enterprise. Marketing innovation in the scientific economic literature is presented as the creation and provision of goods or services that offer consumers benefits that are perceived by buyers as new or improved, while distinguishing between inventions and innovations. The main goals of innovative activity are to minimize the cost of products (services) and increase their competitive advantages.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28917
Располагается в коллекциях:Статті студентів (МЛІ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Innovative marketing trends at modern enterprises .pdf290,9 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.