Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28873
Название: Електронний маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" освітньої програми "Бізнес-адміністрування" першого (бакалаврського) рівня
Авторы: Мазоренко О. В.
Кінас І. О.
Ключевые слова: електронний маркетинг
електронний бізнес
контент
веб-сайт
пошукова оптимізація
маркетинг в соціальних мережах
мобільний маркетинг
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Електронний маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" освітньої програми "Бізнес-адміністрування" першого (бакалаврського) рівня: [Електронне видання] / укл. О. В. Мазоренко, І. О. Кінас. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022. – 9 с. (Укр. мов.)
Краткий осмотр (реферат): Наведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Бізнес-адміністрування» першого (бакалаврського) рівня.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28873
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (МБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
поз.269_Електронний_маркетинг_Мазоренко_О..pdf848,35 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.