Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28855
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMyronova O. M.-
dc.contributor.authorKotlyk A. V.-
dc.date.accessioned2023-02-05T20:25:16Z-
dc.date.available2023-02-05T20:25:16Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationMarketing and sales management: syllabus of the academic discipline for students of specialty 073 "Management" of the educational program "Business administration" of the second (master's) level: [Electronic edition] / comp. O. M. Myronova, A. V. Kotlyk. - Kharkiv: S. Kuznets KHNUE, 2022. – 10 p. (Eng. lang.)ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28855-
dc.description.abstractThe list of topics and key questions that will be considered during the study of the discipline, the list of competencies and learning outcomes by discipline, the procedure for evaluating learning outcomes and the distribution of points throughout the entire period of studying the material, as well as recommended literature, are given. Recommended for students of specialty 073 "Management" of the educational program "Business administration" of the second (master's) level.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectmarketing activityru_RU
dc.subjectsales activityru_RU
dc.subjectmarketing managementru_RU
dc.subjectmarketing-mixru_RU
dc.subjectconsumer behaviourru_RU
dc.titleMarketing and sales management: syllabus of the academic discipline for students of specialty 073 "Management" of the educational program "Business administration" of the second (master's) levelru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
поз.251_Управлiння_маркетингом_i_збутом_Миронова_О.М._АНГЛ.pdf706,21 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.