Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28593
Название: Цензура та державне регулювання в рекламному виробництві Північної Америки
Авторы: Іванова І. Б.
Баркалова Д. С.
Ключевые слова: соціальна реклама
урядова установа
гуманістична складова
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Іванова І. Б. Цензура та державне регулювання в рекламному виробництві Північної Америки / І. Б. Іванова, Д. С. Баркалова // The interaction of journalism, advertising and PR in the modern media space : International scientific conference, October 12–13, 2022. - Częstochowa, Republic of Poland : «Baltija Publishing», 2022. - Р. 92-95.
Краткий осмотр (реферат): У роботі розглянуто основи, принципи соціальної реклами, форму участі держави у цьому процесі. Виявлено, що для північноамериканської реклами важливою є орієнтація на традиційні цінності.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28593
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Iванова_I.,_Баркалова_Д..pdf687,29 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.