Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28507
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПрус Н. О.-
dc.date.accessioned2023-01-04T11:35:55Z-
dc.date.available2023-01-04T11:35:55Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПрус Н. О. Використання методу проектів під час викладання іспанської мови студентам економічних спеціальностей / Н. О. Прус // Інноваційна педагогіка. «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій». -2022. – Вип. 47. - С. 210213. [Електронне видання].ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28507-
dc.description.abstractСучасний етап розвитку суспільства вимагає перегляду підходів до викладання іноземної мови. Метою публікації є узагальнення підходів до сутності методу проектів та висвітлення досвіду використання цього методу під час організації освітнього процесу зі студентами економічних спеціальностей. У статті представлено підхід до визначення сутності цього методу (активне обговорення теми, яка є цікавою та корисною для здобувачів освіти і яка дозволяє виявити проблеми з метою ініціювання у студентів бажання до подальшого навчання). Узагальнено основні ознаки навчальних проектів (визначення конкретної мети, яка дозволяє використовувати іноземну мову у спілкуванні та отримання нової інформації; спільне планування та проведення проектів викладачем та здобувачами освіти; проведення самостійних досліджень за допомогою різних джерел інформації: сайтів, книжок, журналів, словників тощо; результат навчальної діяльності, який можна продемонструвати поза аудиторією та який може сприяти організації дебатів або дискусії у реальному житті). Обов’язковим елементом методу проектів є робота у команді, що вимагає від студентів відповідального ставлення до своє частини завдання, оцінки результатів власної праці та праці одногрупників. Узагальнено основні переваги методу проектів (мимовільне запам’ятовування лексичних та граматичних одиниць; створення умов для вільних висловів і осмислення інформації; збагачення словникового запасу; розвиток комунікативних умінь; розширення світогляду студентів). Установлено, що є декілька етапів навчальної діяльності у рамках методу проектів (етап підготовки, етап презентації та етап зворотного зв’язку). Висвітлено власний досвід використання методу проектів зі студентами економічних спеціальностей на прикладі вивчення теми «Знайомство з Іспанією».ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectметод проектівru_RU
dc.subjectстуденти економічних спеціальностейru_RU
dc.subjectетапи підготовкиru_RU
dc.subjectдосвід роботиru_RU
dc.titleВикористання методу проектів під час викладання іспанської мови студентам економічних спеціальностейru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті ( ІМтаМК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
стаття_Прус.pdf161,36 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.