Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28410
Название: Удосконалення підходу до оцінки взаємозв’язку показників впливу на внутрішньо генерований гудвіл та інвестиційну привабливість підприємства
Авторы: Лабунська С. В.
Собакар М. В.
Ключевые слова: гудвіл
інвестиційна привабливість
канонічне моделювання
нематеріальні ресурси
фактори
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Лабунська С. В. Удосконалення підходу до оцінки взаємозв’язку показників впливу на внутрішньо генерований гудвіл та інвестиційну привабливість підприємства / С. В. Лабунська, М. В. Собакар // Наукові інновації та передові технології. - Київ, 2022. - №. 8(10). - С. 243-257.
Краткий осмотр (реферат): На сучасному етапі розвитку світової економіки, що характеризується як інформаційна економіка або економіка знань, роль визначальних факторів забезпечення конкурентоспроможності підприємства перейшла до нематеріальних ресурсів, особливо інтелектуально-інформаційного характеру. Проте, існування обмежень до їх облікового відображення спричиняє значний розрив між балансовою та ринковими вартостями підприємства, які пояснюються як гудвіл та отримані додаткові економічні переваги. Тому актуальним питанням є дослідження природи формування гудвілу, виділення чинників, які підвищують оціночну вартість підприємства як бізнес-одиниці та впливають на рішення щодо інвестування. Інструментом до вирішення поставленої аналітичної проблеми можуть стати методи математичного моделювання. Метою статті є розробка загального підходу до моделювання впливу факторів, що формують внутрішньо генерований гудвіл, на показники привабливості підприємства для інвестування для визначення найбільш значимих елементів гудвілу. В статті пропонується розуміння гудвілу як додаткових вигід від наявності ресурсів у підприємства та якістю управління ними, тобто, на відміну від існуючого підходу, нематеріальні ресурси є не складовою гудвілу, а одним з факторів його формування. Зазначено, що на формування гудвілу, а в результаті і привабливості підприємства, впливає не просто наявність нематеріальних ресурсів, а саме здатність ефективно використовувати ці ресурси в процесі здійснення господарської діяльності. Обґрунтовано, що ключовими групами факторів, необхідними для формування гудвілу, є наявність ідентифікованих та не ідентифікованих нематеріальних активів, проведення інноваційної діяльності та якість наявних матеріальних активів. В статті запропоновано системи показників щодо оцінки привабливості підприємства та кожної з груп факторів формування гудвілу. Розроблено загальний підхід до канонічного моделювання впливу факторів формування гудвілу на привабливість підприємства, алгоритм такого аналізу,загальний вигляд кожної з моделей та можливості аналізу отриманих результатів. Практичним значенням пропозицій є надання можливості зрозуміти характер взаємозв’язку показників факторів гудвілу та інвестиційної привабливості підприємства в процесі формування його вартості, виявити критичні точки для розробки управлінських рішень.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28410
Располагается в коллекциях:Статті (ОБК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
4_стаття.pdf12,88 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.