Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28289
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛогвінков С. М.-
dc.contributor.authorБорисенко О. М.-
dc.date.accessioned2022-12-14T11:33:38Z-
dc.date.available2022-12-14T11:33:38Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЛогвінков С. М. Проблеми та перспективи сталості індустрії гостинності / С. М. Логвінков, О. М. Борисенко // Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : зб. тез доп. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 6 жовт. 2022. – Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2022. – С. 66-68. (укр. мова)ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28289-
dc.description.abstractСталий розвиток вже давно є ключовою темою в індустрії гостинності, водночас такі важливі питання, як ліквідація харчових відходів та одноразового пластику, управління енергією та водними ресурсами, відповідальний туризм та збереження довкілля, залишаються важливими проблемами, що потребують термінового вирішення. Існує і проблематика непрямих викидів, що передаються далі по ланцюжку створення вартості, здатних значно ускладнити кількісне оцінювання загального впливу компанії на навколишнє середовище і суспільство. Не розуміючи справжнього впливу компанії, важко виміряти прогрес, але технологія управління впливом може вжити заходів щодо забезпечення стійкості компанії такими ж доступними та прозорими, як і її фінансові звіти.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectіндустрія гостинностіru_RU
dc.subjectсталий розвитокru_RU
dc.subjectсталі практикиru_RU
dc.subjectмаркетингові стратегіїru_RU
dc.titleПроблеми та перспективи сталості індустрії гостинностіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (ГРБ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.