Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27980
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПроскурніна Н. В.-
dc.contributor.authorБелявцева В. В.-
dc.contributor.authorГусакова О. О.-
dc.date.accessioned2022-07-05T18:12:31Z-
dc.date.available2022-07-05T18:12:31Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПроскурніна Н. В. Економічна діагностика як інструмент регулювання регіонального ринку споживчих товарів / Н. В. Проскурніна, В. В. Белявцева, О. О. Гусакова // Бізнес Інформ. – 2021. – № 12. – С. 140-147.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27980-
dc.description.abstractУ статті визначено, що потенціал регіонального ринку споживчих товарів складається з таких підсистем: організаційна, інноваційна та програмна. У розрізі наведених підсистем узагальнено ряд напрямків для аналізу та вдосконалення розвитку ринку споживчих товарів. Авторами проведено аналіз сучасних підходів різних учених до економічної діагностики регіонального споживчого ринку. На основі аналізу наукових підходів до визначення сутності поняття «економічна діагностика» у статті сформульоване власне визначення даного поняття, що розкриває економічну діагностику як комплексний аналітичний процес оцінки всіх сфер функціонування економічної системи із урахуванням специфічних ознак її стану та розвитку, направлений на мінімізацію впливу факторів невизначеності та досягнення максимально можливого економічного ефекту. Узагальнено коло основних завдань і результатів, що очікуються після проведення економічної діагностики регіонального ринку споживчих товарів, перелік яких залежить від глибини та повноти проведених досліджень, наявної інформаційної бази та низки інших факторів. Розглянуто специфіку проблеми проведення економічної діагностики регіонального споживчого ринку товарів. На підставі результатів дослідження запропоновано схему проведення економічної діагностики стану регіонального ринку споживчих товарів у розрізі трьох підсистем (організаційної, інноваційної, програмної) та етапів (підготовчого, основного та завершального), що дозволяє визначити ступінь збалансованості ринку; зазначити поточні тенденції; виявити й оцінити існуючи проблеми, причини їх виникнення та потенційні можливості для вдосконалення діяльності регіонального ринку споживчих товарів.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectекономічна діагностикаru_RU
dc.subjectрегіональний споживчий ринок товарівru_RU
dc.subjectкомплексне економічне дослідженняru_RU
dc.subjectекономіка регіонуru_RU
dc.titleЕкономічна діагностика як інструмент регулювання регіонального ринку споживчих товарівru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Стаття.pdf1,69 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.