Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27741
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorУс М.-
dc.date.accessioned2022-06-19T19:27:47Z-
dc.date.available2022-06-19T19:27:47Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationУс М. Роль інформаційного забезпечення інноваційних рішень в маркетинговій діяльності / М. Ус // Маркетингова освіта в Україні: матер. V міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 7-8 жовт. 2021 р. – Київ, 2021. – С. 234-236. – [Електроний ресурс].ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27741-
dc.description.abstractОбґрунтувано роль інформаційного забезпечення процесів ухвалення інноваційних рішень й маркетингової інноваційної діяльності з визначенням необхідності його удосконалення.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетингова дільністьru_RU
dc.subjectмаркетингова інформаціяru_RU
dc.subjectінноваційне рішенняru_RU
dc.subjectінформаційне забезпеченняru_RU
dc.titleРоль інформаційного забезпечення інноваційних рішень в маркетинговій діяльностіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (М)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.