Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27735
Название: Організація гостинності та крос-культурні особливості в сфері послуг
Авторы: Давидова О.
Сисоєва С.
Ключевые слова: готельний бізнес
послуга
персонал
культура
якість
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Давидова О. Організація гостинності та крос-культурні особливості в сфері послуг / О. Давидова, С. Сисоєва // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ., м. Львів, 19 трав. 2022 р.: тези допов. – Львів : ЛДУФК ім. І. Боберського, 2022. – С. 61-64.
Краткий осмотр (реферат): У публікації надано сутність обслуговування у готелі, як основної складової індустрії гостинності. Визначено необхідність тактовної поведінки працівників готелю та фактори, що її обумовлюють. Охарактеризовано культуру поведінки готельного працівника та її складові. Відзначено необхідність забезпечення високої якості обслуговування відвідувачів шляхом колективних зусиль працівників усіх служб готелю на основі впровадження передового досвіду, нової техніки і технологій. Наведено ключові рушійні фактори зростання конкурентоздатності закладу на ринку готельних послуг. Акцентовано увагу на завданнях керівників підприємств готельного бізнесу у напрямку навчання та мотивація персоналу, подолання комунікативних бар’єрів, поширення етичних норм, та формуванню ефективної крос-культурної комунікації.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27735
Располагается в коллекциях:Статті (ГРБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези доповіді.pdf789,86 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.