Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27733
Название: Актуальні проблеми формування системи якісного обслуговування споживачів в індустрії гостинності
Авторы: Давидова О.
Ключевые слова: підприємство
готельне господарство
якість
послуга
обслуговування
споживач
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Давидова О. Актуальні проблеми формування системи якісного обслуговування споживачів в індустрії гостинності / О. Давидова // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ., м. Львів, 19 трав. 2022 р.: тези допов. – Львів : ЛДУФК ім. І. Боберського, 2022. – С. 53-55.
Краткий осмотр (реферат): У публікації визначено сутність та ключові функції готельного господарства, як основної складової індустрії гостинності. В якості однієї з головних проблем українських готельних підприємств виділено формування системи якісного обслуговування споживачів. Надано сутність та відмітні характеристики готельних послуг. Представлено складові якості, якими повинні володіти послуги, як засіб задоволення визначених потреб населення. Наголошено на необхідності забезпечення контролю та управління якістю підприємством готельного господарства, як постачальником послуг.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27733
Располагается в коллекциях:Статті (ГРБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези доповіді.pdf756,23 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.