Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27697
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛисиця Н.-
dc.contributor.authorБєлікова Ю.-
dc.date.accessioned2022-06-17T21:52:54Z-
dc.date.available2022-06-17T21:52:54Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЛисиця Н. Розвиток маркетингу освітних послуг в умовах інформатизації суспільства / Н. Лисиця, Ю. Бєлікова // Маркетингова освіта в Україні: зб. матер. V міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Київ, 7-8 жовт. 2021 р.: тези допов. – Київ.: КНЕУ, 2021. – С.206-208.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27697-
dc.description.abstractМаркетингові дослідження показали, що вивчення потреб, цінностей, мотивів споживачів освітньої послуги дозволять визначити напрямки розвитку маркетингу послуг в сфері освіти, знайти компроміс, який, в свою чергу, збереже споживачів освітньої послуги не зменшивши ступінь іх мотиваціі. Будь-який розвиток передбачає стадії еволюції. У маркетингу освітніх послуг це можуть бути такі стадії: 1) побудова ланцюжка взаєвідносин зі споживачами з урахуванням думок споживачів і впровадження нових технологій; 2) використання досвіду партнерів в рамках вивчення нетикету, який вже виправдав себе в зарубіжних ЗВО; 3) пропозиції нетикету, що є релевантними українському освітньому простору, як наслідок маркетингових досліджень, зокрема, опитувань споживачів освітніх послуг.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетинг освітніх послугru_RU
dc.subjectповедінка споживачівru_RU
dc.subjectдистанційне навчанняru_RU
dc.subjectінформатизація суспільстваru_RU
dc.subjectнетикетru_RU
dc.titleРозвиток маркетингу освітних послуг в умовах інформатизації суспільстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези2021Лисиця,Бєлікова_Маркетингосвіта.pdf3,39 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.