Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27617
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЗахарова Г. В.-
dc.contributor.authorЛютвієва Я. П.-
dc.date.accessioned2022-06-14T21:38:30Z-
dc.date.available2022-06-14T21:38:30Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЗахарова Г. В. Важливість засобів масової комунікації у відображенні педагогічного досвіду (друга половина ХХ століття) / Г. В. Захарова, Я. П Лютвієва // Acta Paedagogiсa Volynienses. – 2021. – Вип. 6. – С. 40-45.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27617-
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз досліджень різних науковців із теми розповсюдження педагогічного досвіду; наве- дено основні визначення термінів «комунікація», «засоби масової комунікації»; встановлено характерні риси для всіх груп засобів масової комунікації, рівні, на яких реалізується стан масової комунікації. Визначено, що функції засобів масової комунікації зводяться до п'яти «елементарних», зроблено аналіз кожної з них. У статті визначе- но, що ЗМК притаманні такі риси, як соціальна природа, форми та технології впливу на свідомість людей. Зміст діяльності цього інституту становить інформування широких верств населення про моральні норми та правила поведінки, науково-педагогічні здобутки; розвиток духовної, естетичної, фізичної, трудової, правової культури аудиторії; поширення передового педагогічного досвіду тощо. Доведено, що засоби масової комунікації стали важливим чинником формування особистості, її світогляду та моделі поведінки, вони мають значні можливості здійснювати культурний, виховний, ідеологічний, політичний вплив на людей, формувати свідомість і навіть змінювати спосіб мислення громадян. Масова комунікація як соціально зумовлене явище через систему наявних каналів зв’язку здійснює вплив на аудиторію, доводить різноманітну інформацію до широкої громадськості та суспільства. До засобів масової комунікації як спеціальних каналів, завдяки яким відбувається поширення інформаційних повідомлень для масової аудиторії, належать періодичні видання, кіно, театр, радіо і телебачення, технічні засоби комунікації, інтернет-сайти тощо. Серед численних функцій ЗМК, таких як інформаційна, аналітична, морально-виховна, ціннісно-орієнтаційна, комунікативна, соціальна, гедоністична, чільне місце займає пізнавально-просвітницька. Пере- даючи різноманітну культуру, історичну, наукову, освітню інформацію, мас-медіа сприяють поповненню фонду знань своїх читачів, слухачів і глядачів. Розповсюдження передового педагогічного досвіду засобами масової комунікації реалізується в інформаційно- му, комунікаційному, навчальному та експертному напрямі. У статті на основі аналізу значного масиву літера- тури з’ясовано роль і значення засобів масової комунікації у відображенні теорії педагогічного досвіду і практики його вивчення, узагальнення і розповсюдження.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectзасоби масової комунікаціїru_RU
dc.subjectпередовий педагогічний досвідru_RU
dc.subjectосвітньо-виховний процесru_RU
dc.subjectучительru_RU
dc.subjectвихованняru_RU
dc.subjectшколаru_RU
dc.subjectдослідженняru_RU
dc.titleВажливість засобів масової комунікації у відображенні педагогічного досвіду (друга половина ХХ століття)ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
27-43-PB.pdf809,99 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.