Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27573
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСтаркова Г. В.-
dc.contributor.authorЯресько К. В.-
dc.contributor.authorАфанасьєва О. М.-
dc.date.accessioned2022-06-13T17:06:55Z-
dc.date.available2022-06-13T17:06:55Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСтаркова Г. В. Етичні засади діяльності журналіста традиційних і нових медіа / Г. В. Старкова, К. В. Яресько, О. М. Афанасьєва // Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика. – 2021. – Т. 32 (71). – № 6. – Ч. 3. – С. 177-181.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27573-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано ситуацію із дотриманням журналістської етики у традиційних (телебачення, радіо, преса) і нових (інтернет- або онлайн-видання) медіа (засобах масової інформації) України. Кодекс етики українського журналіста передбачає: свободу слова та вибору теми; служіння інтересам суспільства; повагу до приватного життя людини; неупереджене висвітлення судових процесів; захист приватності джерел інформації; повагу до права громадськості на повну та об’єктивну інформацію; чітке відокремлення інформаційних матеріалів від реклами, а також фактів від суджень; збереження первинного змісту під час редакційної обробки матеріалів; баланс висвітлення точки зору опонентів; заборону маніпуляцій із соціологічними даними; спростування неправдивої інформації; використання лише законних методів отримання інформації; уникання плагіату та дискримінації; толерантність тощо. Законодавчо термін «журналіст» визначається через приналежність до професійної спілки або роботу у засобах масової інформації (медіа). Інформація про них міститься у «Державному реєстрі друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств як суб'єктів інформаційної діяльності» та «Державному реєстрі суб’єктів інформаційної діяльності у сфері телебачення і радіомовлення». Наразі в Україні немає жодних вимог щодо реєстрації онлайн-видань як ЗМІ. За відсутності державного регулювання відповідальність за дотримання професійних етичних норм лягає на робітника. За діяльністю українських ЗМІ безвідносно їх формального статусу слідкує Комісія з журналістської етики. Цей орган саморегуляції роботи журналістів та редакцій також розглядає скарги щодо дотримання медійниками професійних етичних стандартів, спираючись на норми Кодексу етики. Наприклад, протягом серпня-листопада 2021 року Комісія винесла рішення по 20 скаргах, зокрема у чотирьох випадках порушень не виявила. Також у цей період на сайті органу опубліковано кілька заяв і рекомендацій.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectжурналістикаru_RU
dc.subjectжурналістська етикаru_RU
dc.subjectнові медіаru_RU
dc.subjectтрадиційні медіаru_RU
dc.subjectзасоби масової інформаціїru_RU
dc.subjectКомісія з журналістської етикиru_RU
dc.subjectКодекс етики українського журналістаru_RU
dc.titleЕтичні засади діяльності журналіста традиційних і нових медіаru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Старкова, Яресько, Афанасьєва. Журетика.pdf304,13 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.