Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27552
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМедведєва Ю. Є.-
dc.date.accessioned2022-06-10T18:29:36Z-
dc.date.available2022-06-10T18:29:36Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМедведєва Ю. Є. Проблема гендерних стереотипів в сучасних рекламних кампаніях / Ю. Є. Медведєва // Соціальні комунікації: інструменти, технологія і практика: матер. міжнар. наук.-практ. конф., м. Запоріжжя, 25-26 лют. 2022 р. – Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2022. – С.15-18.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27552-
dc.description.abstractРеклама як невід’ємна частина засобів масової інформації є одним з найефективніших способів гендерної соціалізації. Було проаналізовано особливості сучасної реклами та з’ясовано, що вона досі відтворює стереотипи патріархального способу життя в організації сімейного побуту, при чому від стереотипних уявлень та сексуалізації в першу чергу страждають жінки. Якщо реклама й намагається стверджувати ідею гендерної рівності в придбанні та використанні предметів повсякденного попиту, то це відбувається досить рідко, що безумовно, є проблемою, яка потребує вирішення.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectстереотипиru_RU
dc.subjectсексуалізаціяru_RU
dc.subjectгендерru_RU
dc.titleПроблема гендерних стереотипів в сучасних рекламних кампаніяхru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Медведєва.pdf567,14 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.