Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27389
Название: Методологічні підходи до впровадження дефініції «Соціально-комерційна реклама»
Авторы: Чекштуріна В. М.
Швець Д. В.
Ключевые слова: метод
соціальна реклама
комерційна реклама
соціально-комерційна реклама
соціальний мотив
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Чекштуріна В. М. Методологічні підходи до впровадження дефініції «Соціально-комерційна реклама» / В. М. Чекштуріна, Д. В. Швець // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. – 2022. – № 1 (49) – С. 101-106.
Краткий осмотр (реферат): У роботі використано метод термінологічного аналізу, теоретична база дослідження ґрунтується на соціокультурному (досліджувалося віддзеркалення соціальних цінностей, культурних кодів у рекламних повідомленнях) та системному підходах (визначена специфіка динамічної системи – рекламного комунікаційного процесу). Результати: виокремленні специфічні ознаки соціально-комерційної реклами. Наукова новизна: у науковий обіг запропоновано впровадити дефініцію «соціально-комерційна реклама». Практичне значення. Розроблені засоби соціально-комерційної реклами, спрямовані на удосконалення рекламних процесів підприємств.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27389
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
889-2520-1-SM.pdf663,72 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.