Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27176
Название: Управління рекламною діяльністю підприємства при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності
Авторы: Шталь Т. В.
Якущенко І. О.
Ключевые слова: маркетингова діяльність
реклама
рекламна діяльність
управління рекламною діяльністю
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Шталь Т. В. Управління рекламною діяльністю підприємства при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності / Т. В. Шталь, І. О. Якущенко // Modern science: innovations and prospects: The 2nd International scientific and practical conference «Modern science: innovations and prospects», Stockholm, Sweden, Nov. 7-9, 2021. – Stockholm : SSPG Publish, 2021. – Р. 744-748.
Краткий осмотр (реферат): В публікації визначено, що основною перевагою реклами порівняно з іншими елементами системи маркетингу є можливість досягнення більшої кількості контактів зі споживачами за меншої вартості одного контакту. Наведено сутність, об’єкти, суб’єкти та особливості управління рекламною діяльністю підприємства. Надано визначення рекламної діяльності суб’єкта ЗЕД. Охарактеризовано процес реалізації рекламної діяльності підприємства – суб’єкта ЗЕД. Систематизовано чинники, від яких залежить ефективність реклами.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27176
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези доповіді.pdf927,05 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.