Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27173
Title: Особливості формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства
Authors: Козуб В. О.
Чефранова К. Р.
Keywords: маркетингова діяльність
міжнародний ринок
міжнародна стратегія
маркетингова стратегія
конкуренти
Issue Date: 2021
Citation: Козуб В. О. Особливості формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства / В. О. Козуб, К. Р. Чефранова // Innovations and prospects of world science: The 3rd International scientific and practical conference, Vancouver, Canada, Nov. 4-6, 2021. : тези допов. – Vancouver : Perfect Publishing, 2021. – Р. 764-769.
Abstract: В публікації визначено сутність та переваги міжнародної маркетингової стратегії підприємства. Охарактеризовано процес розробки міжнародної маркетингової стратегії підприємства. Наведено вміння та навички, які необхідні для ефективного управління та прийняття стратегічних рішень в процесі вирішення проблем міжнародної діяльності вітчизняних підприємств щодо формування маркетингових стратегій. Наведено особливості формування міжнародної маркетингової стратегії в процесі діяльності господарських суб’єктів на меблевому ринку.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27173
Appears in Collections:Статті (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези доповіді.pdf926,91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.