Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27169
Назва: Особливості конкуренції між традиційною та електронною комерцією в умовах цифрової економіки
Автори: Козуб В. О.
Козуб С. О.
Теми: традиційна торгівля
електронна комерція
електронна торгівля
роздрібні мережі
рітейлери
інтернет-магазини
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Козуб В. О. Особливості конкуренції між традиційною та електронною комерцією в умовах цифрової економіки / В. О. Козуб, С. О. Козуб // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики: матер. міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 19 лист. 2021 р. : тези допов. – Харків: ФОП Лібуркіна Л. М., 2021. – С. 351-355.
Короткий огляд (реферат): У публікації відзначено стабілізуючий вплив електронної комерції на функціонування світової економіки. Наведено сутність традиційної (роздрібної) торгівлі та характерні риси електронної торгівлі порівняно з традиційною. Систематизовано ключові відмінності традиційної та електронної комерції. Проаналізовано основні тенденції рітейлу в 2021 році за даними експертів Deloitte, які відзначили зменшення попиту на товари рітейлерів через зміни поведінки споживачів, примусове закриття фізичних магазинів і обмеження переміщень між країнами. Ключовими рушійними факторами зростання виручки роздрібних мереж експерти Deloitte називають інтенсивний розвиток електронної комерції, швидке розширення мереж, а також постійні зусилля рітейлерів по створенню міцної споживчої бази.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27169
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези доповіді.pdf726,63 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.