Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27027
Название: Застосування конкурентного аналізу у розробленні маркетингової стратегії туристичного підприємства
Авторы: Слєпакова К. І.
Ключевые слова: конкурентний аналіз
картка конкурентних груп
воронка продажів
бізнес-процес
канали просування
рекламна кампанія
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Слєпакова К. І. Застосування конкурентного аналізу у розробленні маркетингової стратегії туристичного підприємства: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 242 «Туризм» / К. І. Слєпакова. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021.
Краткий осмотр (реферат): У роботі було обґрунтовано важливість конкурентного аналізу для створення маркетингової стратегії туристичного підприємства. Також було проаналізовано воронки продажів компаній-конкурентів, та в рамках створення маркетингової стратегії було виділено бізнес-процес вибору каналу просування туристичного продукту. У дослідженні були запропоновані нові канали просування та оновлено даний бізнес. Визначено потенційно вигідні канали просування для збільшення прибутку для підприємства. Робота складається із вступу, трьох розділів, загального висновку, списку використаних джерел та додатків. Текст містить таблиці та рисунки.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27027
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (Т)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Слепакова_ДП.pdf1,71 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.