Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26955
Назва: Удосконалення інформаційної системи підприємства методами інтернет-маркетингу
Автори: Барбашина О. В.
Теми: інтернет-маркетинг
цифрові технології
google analytics
залучення клієнтів
пошукова оптимізація
контент-маркетинг
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Барбашина О. В. Удосконалення інформаційної системи підприємства методами інтернет-маркетингу: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 126 "Інформаційні системи та технології" / О. В. Барбашина. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021.
Короткий огляд (реферат): Об'єктом дослідження є процес удосконалення залучення клієнтів методами інтернет-маркетингу, як удосконалення інформаційної системи підприємства. Предметом дослідження є процес впровадження методів інтернет-маркетингу для розвитку підприємства. Мета дослідження полягає в розробці алгоритму впровадження методів інтернет-маркетингу, який збільшить клієнтську базу підприємства. Використання методів інтернет-маркетингу збільшується потік нових клієнтів, а також показники ефективності підприємства. Також завдяки проведеного дослідження можна визначити, що пошукова оптимізація, інтернет реклама та контент-маркетинг є найбільш ефективними методами для просування свого бізнесу. Результати досліджень можуть бути використані для організації процесу торгівельних підприємств, а також державних установ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26955
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (ІС)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Барбашина_О.В.........pdf2,36 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.