Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26955
Title: Удосконалення інформаційної системи підприємства методами інтернет-маркетингу
Authors: Барбашина О. В.
Keywords: інтернет-маркетинг
цифрові технології
google analytics
залучення клієнтів
пошукова оптимізація
контент-маркетинг
Issue Date: 2021
Citation: Барбашина О. В. Удосконалення інформаційної системи підприємства методами інтернет-маркетингу: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 126 "Інформаційні системи та технології" / О. В. Барбашина. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021.
Abstract: Об'єктом дослідження є процес удосконалення залучення клієнтів методами інтернет-маркетингу, як удосконалення інформаційної системи підприємства. Предметом дослідження є процес впровадження методів інтернет-маркетингу для розвитку підприємства. Мета дослідження полягає в розробці алгоритму впровадження методів інтернет-маркетингу, який збільшить клієнтську базу підприємства. Використання методів інтернет-маркетингу збільшується потік нових клієнтів, а також показники ефективності підприємства. Також завдяки проведеного дослідження можна визначити, що пошукова оптимізація, інтернет реклама та контент-маркетинг є найбільш ефективними методами для просування свого бізнесу. Результати досліджень можуть бути використані для організації процесу торгівельних підприємств, а також державних установ.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26955
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (ІС)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Барбашина_О.В.........pdf2,36 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.