Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26952
Назва: Управління маркетинговими дослідженнями підприємства
Автори: Гетьман Д. В.
Теми: маркетингові дослідження
міжнародна диверсифікація
іноземний ринок
розширення ринків збуту
антикризова стійкість підприємства
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Гетьман Д. В. Управління маркетинговими дослідженнями підприємства: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 073 «Менеджмент» / Д. В. Гетьман. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021.
Короткий огляд (реферат): Метою дипломної роботи є розгляд та узагальнення теоретичних засад організації і проведення маркетингових досліджень потенційних ринків збуту промисловими підприємствами та розроблення рекомендацій щодо їх оптимізації. Об’єктом дослідження є процеси управління маркетинговими дослідженнями та їх проведення на міжнародних ринкам. Предметом дослідження є теоретично-прикладні та організаційні аспекти управління маркетинговими дослідженнями на міжнародних ринках. В розділі 1 Проведено дослідження підходів до визначення сутності маркетингових досліджень та запропоновано власне визначення маркетингових досліджень. Представлено технологічну послідовність маркетингового проектування. Проведено дослідження особливостей споживчого та промислового ринків. Проведено дослідження практичних принципів маркетингових досліджень. Проведено дослідження моделі вибору міжнародних ринків вітчизняними підприємствами. У розділі 2 проведено комплексний аналіз діяльності ТОВ «Тубний завод». Визначено основні види діяльності підприємства, пріоритетні напрями розвитку, надано коротку характеристику та організаційну структуру. Здійснено техніко-економічний та фінансовий аналізи. Проаналізовано існуючий досвід співпраці ТОВ «Тубний завод» з іноземними підприємствами. У розділі 3 наведено характеристику видів диверсифікації за видами й напрямами розвитку діяльності підприємств на внутрішньому та міжнародних ринках. Запропоновано адаптовану модель процесу прийняття управлінського рішення про здійснення міжнародної диверсифікації на ТОВ «Тубний завод». Приведені та проаналізовані етапи та окремі кроки маркетингових досліджень міжнародних ринків для ТОВ «Тубний завод». Досліджено та визначено найбільш привабливі для підприємства галузі діяльності потенційних іноземних клієнтів. З метою визначення перспектив реалізації запропонованих заходів із розширення ринків збуту продукції ТОВ «Тубний завод» проведено аналіз витрат на збут та побудовано лінію тренду даних витрат на перспективу. Проведено розрахунки ефективності запропонованого управлінського рішення щодо міжнародної диверсифікації підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26952
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гетьман_Д.В._..........pdf1,19 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.