Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26952
Title: Управління маркетинговими дослідженнями підприємства
Authors: Гетьман Д. В.
Keywords: маркетингові дослідження
міжнародна диверсифікація
іноземний ринок
розширення ринків збуту
антикризова стійкість підприємства
Issue Date: 2021
Citation: Гетьман Д. В. Управління маркетинговими дослідженнями підприємства: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 073 «Менеджмент» / Д. В. Гетьман. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021.
Abstract: Метою дипломної роботи є розгляд та узагальнення теоретичних засад організації і проведення маркетингових досліджень потенційних ринків збуту промисловими підприємствами та розроблення рекомендацій щодо їх оптимізації. Об’єктом дослідження є процеси управління маркетинговими дослідженнями та їх проведення на міжнародних ринкам. Предметом дослідження є теоретично-прикладні та організаційні аспекти управління маркетинговими дослідженнями на міжнародних ринках. В розділі 1 Проведено дослідження підходів до визначення сутності маркетингових досліджень та запропоновано власне визначення маркетингових досліджень. Представлено технологічну послідовність маркетингового проектування. Проведено дослідження особливостей споживчого та промислового ринків. Проведено дослідження практичних принципів маркетингових досліджень. Проведено дослідження моделі вибору міжнародних ринків вітчизняними підприємствами. У розділі 2 проведено комплексний аналіз діяльності ТОВ «Тубний завод». Визначено основні види діяльності підприємства, пріоритетні напрями розвитку, надано коротку характеристику та організаційну структуру. Здійснено техніко-економічний та фінансовий аналізи. Проаналізовано існуючий досвід співпраці ТОВ «Тубний завод» з іноземними підприємствами. У розділі 3 наведено характеристику видів диверсифікації за видами й напрямами розвитку діяльності підприємств на внутрішньому та міжнародних ринках. Запропоновано адаптовану модель процесу прийняття управлінського рішення про здійснення міжнародної диверсифікації на ТОВ «Тубний завод». Приведені та проаналізовані етапи та окремі кроки маркетингових досліджень міжнародних ринків для ТОВ «Тубний завод». Досліджено та визначено найбільш привабливі для підприємства галузі діяльності потенційних іноземних клієнтів. З метою визначення перспектив реалізації запропонованих заходів із розширення ринків збуту продукції ТОВ «Тубний завод» проведено аналіз витрат на збут та побудовано лінію тренду даних витрат на перспективу. Проведено розрахунки ефективності запропонованого управлінського рішення щодо міжнародної диверсифікації підприємства.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26952
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (МЛІ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гетьман_Д.В._..........pdf1,19 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.