Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26924
Название: A merger and acquisition strategy in the field of international business
Авторы: Iarmosh O.
Ключевые слова: acquisition
merger
merger and acquisition strategy
international business
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Iarmosh O. A merger and acquisition strategy in the field of international business / O. Iarmosh // Стратегічно-інноваційний розвиток суб’єктів економічної системи в умовах глобалізації : зб. тез наук. роб. VI міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Кременчук, 8-10 лист. 2021 р. : тези допов. – Кременчук, КрНУ, 2021 . – С. 10-13.
Краткий осмотр (реферат): The paper considers the features of the mergers and acquisitions strategy in the field of international business, in particular the difference between M&A in international business, the main reasons for the crafting the strategy and steps on pre-implementation stage. It is noted that before implementing the strategy, organizations need to assess external markets, competitors and business units and determine whether the strategy plays an important role in business growth or providing strategic opportunities.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26924
Располагается в коллекциях:Статті (МЕВ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ярмош_ОВ_Тези_Мiжнар.Iнтер-конф._2021-сторiнки-10-13.pdf618,38 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.