Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26923
Title: Педагогічні умови ефективного формування умінь самостійної навчальної діяльності в іноземних слухачів підготовчих факультетів Українських ЗВО
Authors: Шарапова О. В.
Keywords: іноземні слухачі
підготовчий факультет
ЗВО
вища освіта
навички
самостійна навчальна діяльність
формування
педагогічні умови
Issue Date: 2021
Citation: Шарапова О. В. Педагогічні умови ефективного формування умінь самостійної навчальної діяльності в іноземних слухачів підготовчих факультетів Українських ЗВО / О. В. Шарапова // Інноваційна педагогіка: науковий журнал. – Одеса :Гельветика, 2021. –Вип. 39. – С. 81-85.
Abstract: На основі аналізу педагогічної та методичної літератури у статті проведено порівняння різних поглядів на досліджувану проблему. Як наслідок, вперше науково обґрунтовано педагогічні умови, що забезпечують ефективне формування навичок самостійної навчальної діяльності іноземних студентів на підготовчих факультетах вищих навчальних закладів: формування ціннісного ставлення до самостійної навчальної діяльності; набуття індивідуального досвіду самостійної навчальної діяльності в процесі навчання мови; надання педагогічної підтримки під час організації самостійної навчальної діяльності. Залучення слухачів-іноземців під час навчання на підготовчих факультетах до самостійної навчальної діяльності уможливлює здобуття більшого обсягу знань; зумовлює високий рівень засвоєння навчального матеріалу; забезпечує усвідомлення слухачами себе як суб’єктів навчальної діяльності, які організовують, спрямовують і контролюють процес навчання; мотивує до професійної самоосвіти й самовиховання; формує стійкі самоосвітні вміння й навички, необхідні як упродовж періоду навчання, так і всього життя. Було проведено педагогічний експеримент, до якого залучили 366 слухачів-іноземців підготовчих факультетів Харківського національного автомобільно-дорожнього університету, Харківського національного університету радіоелектроніки, 46 викладачів. На констатувальному етапі експерименту було проведено діагностування вхідного рівня сформованості вмінь самостійної навчальної діяльності в іноземних слухачів контрольної й експериментальної груп, а також наявного стану якості їхнього навчання. Формувальний етап експерименту було спрямовано на реалізацію педагогічних умов формування вмінь самостійної навчальної діяльності в слухачів-іноземців підготовчих факультетів технічних вишів. На контрольному етапі експерименту було проаналізовано результати проведеної роботи. Встановлено перспективний напрям подальших наукових досліджень щодо формування у студентів навичок самостійної навчальної діяльності в університетах.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26923
Appears in Collections:Статті (ПІФП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття 1 Шарапова.pdf220,09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.