Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26767
Название: Основні тенденції розвитку української ділової журналістики у XXI ст.
Авторы: Чекштуріна В. М.
Ключевые слова: ділова преса
бізнес-середовище
комунікант
реципієнт
контент
повідомлення
видання
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Чекштуріна В. М. Основні тенденції розвитку української ділової журналістики у XXI ст. / В. М. Чекштуріна // SCIENCE and EDUCATION in NEW DIMENTION HUMANITIES and SOCIAL SCIENCES, IX (46). ‒ 2021. ‒ № 254. ‒ P. 55-57.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядаються історичні передумови розвитку ділової преси, проведено теоретичний аналіз становлення українських ділових видань. Методологічною основою було обрано принцип історичного детермінізму. Соціокомунікативний підхід дозволив сконцентруватися на комунікаційному процесі учасників ділової взаємодії. У результаті дослідження визначені особливості цільової аудиторії ділової преси, зазначені основні ознаки контенту ділових видань та доведена залежність бізнес-преси від стану економічного розвитку в країні.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26767
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Chekshturina_Article_2021._Science_and_education.pdf254,16 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.