Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26477
Title: Поведінка споживача : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня
Authors: Дагли І. І.
Keywords: поведінка споживача
сприйняття
процес прийняття рішення
мотивація
зовнішні та внутрішні фактори
референтні групи
типи споживачів
Issue Date: 2021
Citation: Поведінка споживача : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня : [Електронне видання] / укл. І. І. Дагли. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021. – 19 с. (Укр. мов.)
Abstract: Подано тематичний план навчальної дисципліни та її зміст за модулями й темами. Вміщено плани лекцій, практичних, та семінарських занять, методичні рекомендації щодо оцінювання знань студентів, професійні компетентності, якими повинен володіти студент після вивчення дисципліни. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26477
Appears in Collections:Методичні матеріали (М)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Поведінка споживача.pdf595,32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.