Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26426
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Железнякова Е. Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2021-11-23T10:13:26Z | - |
dc.date.available | 2021-11-23T10:13:26Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Вища математика : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня : [Електронний ресурс] / уклад. Е. Ю. Железнякова. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021. – 11 с. (Укр. мов.) | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26426 | - |
dc.description.abstract | Визначено мету і зв’язок дисципліни з іншими науками. Наведено компетентності, якими оволодівають студенти в процесі вивчення дисципліни. Подано тематичний план навчальної дисципліни, її зміст за модулями і темами, а також порядок оцінювання знань студентів. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня. | ru_RU |
dc.language.iso | uk_UA | ru_RU |
dc.subject | лінійна алгебра | ru_RU |
dc.subject | векторна алгебра | ru_RU |
dc.subject | аналітична геометрія | ru_RU |
dc.subject | математичний аналіз | ru_RU |
dc.subject | диференціальне числення | ru_RU |
dc.subject | інтегральне числення | ru_RU |
dc.subject | функція декількох змінних | ru_RU |
dc.subject | диференціальні рівняння | ru_RU |
dc.subject | ряди | ru_RU |
dc.title | Вища математика : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня | ru_RU |
dc.type | Other | ru_RU |
Appears in Collections: | Методичні матеріали (ВМЕМ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ВМ-Маркетинг.pdf | 296,11 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.