Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26272
Title: Маркетинговий менеджмент : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" освітньої програми "Менеджмент організацій і адміністрування" другого (магістерського) рівня
Authors: Пасько М. І.
Keywords: маркетинг
менеджмент
споживач
товар
ціна
марка
маркетингове планування
Issue Date: 2021
Citation: Маркетинговий менеджмент : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" освітньої програми "Менеджмент організацій і адміністрування" другого (магістерського) рівня [Електронне видання] / уклад. М. І. Пасько. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021. – 12 с.
Abstract: Наведено структурно-логічну схему вивчення дисципліни, компетентності і ключові результати навчання за дисципліною. Подано тематичний план навчальної дисципліни та її зміст за модулями й темами, порядок та критерії оцінювання результатів навчання. Рекомендовано для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" освітньої програми "Менеджмент організацій і адміністрування" другого (магістерського) рівня.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26272
Appears in Collections:Методичні матеріали (МЛІ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Маркетинговий менеджмент .pdf522,7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.