Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26265
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рядова Л. О. | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-18T08:37:16Z | - |
dc.date.available | 2021-10-18T08:37:16Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Рядова Л. О. Дослідження показників розвитку здатності до збереження статичної і динамічної рівноваги школярів середніх класів з вадами зору / Л. О. Рядова // Вісник Чернігів. нац. пед. ун-ту імені Т. Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. – Чернігів, 2016. – Вип. 139. – Т. 2. – С. 144–147. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26265 | - |
dc.description.abstract | На основі аналізу науково-методичної літератури розглянуто роль зорового аналізатора в розвитку рівноваги та її значення у життєдіяльності дітей з вадами зору, зокрема середнього шкільного віку. Представлено результати утримання стійкого положення на одній нозі з відкритими і закритими очима та обертів на гімнастичній лаві слабозорих школярів середніх класів. Проведено порівняльний аналіз показників здатності до збереження статичної і динамічної рівноваги у статевому та віковому аспектах. Виявлено, що найвищій рівень розвитку досліджуваних видів координаційних здібностей спостерігався у хлопців 7, 9-го та дівчат 8-го класів. | ru_RU |
dc.language.iso | uk_UA | ru_RU |
dc.subject | вади зору | ru_RU |
dc.subject | динамічна рівновага | ru_RU |
dc.subject | статична рівновага | ru_RU |
dc.subject | школярі середніх класів | ru_RU |
dc.title | Дослідження показників розвитку здатності до збереження статичної і динамічної рівноваги школярів середніх класів з вадами зору | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Располагается в коллекциях: | Статті (ЗСЖіБЖ) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Дослiдження_показникiв_розвитку_здатностi_до_збереження_.pdf | 522,17 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.