Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26243
Назва: Особливості управління брендом: досвід ТМ «Кулиничі»
Автори: Просяник О. П.
Яресько К. В.
Теми: бренд
управління брендом
бренд-орієнтований менеджмент
лояльність споживача
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Просяник О. П. Особливості управління брендом: досвід ТМ «Кулиничі» / О. П. Просяник, К. В. Яресько // Український журнал прикладної економіки. ‒ 2021. ‒ Т. 6. ‒ № 2. ‒ С. 92 – 98.
Короткий огляд (реферат): Розглянуті останні тенденції у дослідженнях бренд-менеджменту. Особлива увага приділена бренд-орієнтованому управлінню та його результатам. Розглянуто систему та принципи управління брендом. Зазначено, що відсутність обґрунтованого підходу до проєктування та створення систем управління брендом на підприємстві призводить до прийняття стихійних або вузькоспеціалізованих рішень, які не мають потенціалу для розвитку. Наголошено, що ефективне управління компанією має бути бренд-орієнтованим, тобто вся активність компанії має бути спрямована на зміцнення репутації бренду. На прикладі ТМ «Кулиничі» розглянуто управління брендом: визначені основні напрями діяльності, простежено розвиток бренду підприємства від моменту започаткування. Схарактеризована діяльність та заходи, спрямовані на формування бренду та зміцнення лояльності споживачів, що мають позитивний вплив на репутацію бренду. Визначені бажані вектори розвитку ТМ «Кулиничі» як бренду з огляду на сучасні реалії та тенденції у суспільстві.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26243
Розташовується у зібраннях:Статті (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття_Просяник_О.П.,__Ярес_ко_К.В..pdf351,92 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.