Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26224
Название: Маркетинг. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 292 "Міжнародні економічні відносини" першого (бакалаврського) рівня
Авторы: Птащенко О. В.
Ключевые слова: маркетинг
маркетингові інструменти
маркетинг-мікс
маркетинговий комплекс
міжнародний маркетинг
маркетингові стратегії
Дата публикации: 2021
Издательство: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Библиографическое описание: Маркетинг. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 292 "Міжнародні економічні відносини" першого (бакалаврського) рівня [Електронний ресурс] / уклад. О. В. Птащенко; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (722 КБ). - Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021. - 44 с. - Загол. з титул. екрану.
Краткий осмотр (реферат): Подано контрольні запитання та методичні рекомендації, які призначені для поглиблення, конкретизації та закріплення знань, отриманих під час вивчення теоретичної частини навчальної дисципліни. Розглянуто на прикладах практичні ситуації, пов'язані з плануванням маркетингової діяльності та застосуванням маркетингового інструментарію. Рекомендовано для студентів спеціальності 292 "Міжнародні економічні відносини" першого (бакалаврського) рівня.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26224
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (МЕВ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2021-Птащенко О В.pdf693,71 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.