Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26211
Title: Комунікативні процеси формування корпоративного іміджу
Authors: Зима О. Г.
Keywords: корпоративна культура
друковані видання
корпоративне видання
газета
журнал
бюлетень
Issue Date: 2020
Citation: Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 99253 від 31.08.2020. Комунікативні процеси формування корпоративного іміджу / О. Г. Зима : Соціально-економічний розвиток регіонів в контексті міжнародної інтеграції. Наукове видання. – Херсонський нац. техніч. унів., 2017. – №27 (16). – С. 66 – 70. // Офіц. бюл. Мін-ва розв.екон.,торгівлі та сіл.госп. України «Авторське право і суміжні права». – 2020. – № 60. – С. 380.
Abstract: У статті досліджені питання процесу формування корпоративного іміджу. Висвітлено проблеми успішного здійснення комунікативного процесу для формування і розвитку корпоративного іміджу. Досліджено через розкриття сутності поняття “корпоративний імідж” як комунікативні процесі впливають на його формування.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26211
Appears in Collections:Свідоцтва про реєстрацію авторського права на твір (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Doc55.pdf612,58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.