Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26210
Назва: Вплив мотивації на процес комунікації учасників ринкових відносин
Автори: Зима О. Г.
Теми: корпоративна культура
друковані видання
корпоративне видання
газета
журнал
бюлетень
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 99252 від 31.08.2020. Вплив мотивації на процес комунікації учасників ринкових відносин / О. Г. Зима : Вісник Одеського нац. унів-ту. Науковий журнал. Серія Економіка. – Вип. 4(57). ‒ Том 22. – Одеса, 2017. – С. 74–78. // Офіц. бюл. Мін-ва розв.екон.,торгівлі та сіл.госп. України «Авторське право і суміжні права». – 2020. – № 60. – С. 379.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено мотиваційний вплив на процес комунікації учасників ринкових відносин. Виділено мотиватори прямого і непрямого впливу. Запропоновано алгоритм дослідження процесу мотивації, що сприятиме спрощенню комунікаційного процесу та прийняттю управлінських рішень.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26210
Розташовується у зібраннях:Свідоцтва про реєстрацію авторського права на твір (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Doc44.pdf613,29 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.