Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26207
Назва: The influence of corporate printed editions on the formation and development of corporate culture (Вплив корпоративних друкованих видань на формування та розвиток корпоративної культури)
Автори: Зима О. Г.
Теми: корпоративна культура
друковані видання
корпоративне видання
газета
журнал
бюлетень
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 99251 від 31.08.2020. The influence of corporate printed editions on the formation and development of corporate culture (Вплив корпоративних друкованих видань на формування та розвиток корпоративної культури) / О. Г. Зима : Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. – 2018. – № 4. – С. 27–30. – Офіц. бюл. Мін-ва розв.екон.,торгівлі та сіл.госп. України «Авторське право і суміжні права». – 2020. – № 60. – С. 379.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню різних аспектів застосування корпоративних друкованих видань для формування і розвитку корпоративної культури на сучасних підприємствах. Розглянуто найбільш використовувані види друкованих корпоративних видань на підприємстві. Виділено переваги випуску власних друкованих видань на сучасному підприємстві. Запропоновано використовувати основні методи для здійснення аналізу ефективності корпоративного видання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26207
Розташовується у зібраннях:Свідоцтва про реєстрацію авторського права на твір (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Doc22.pdf624,01 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.