Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26207
Title: The influence of corporate printed editions on the formation and development of corporate culture (Вплив корпоративних друкованих видань на формування та розвиток корпоративної культури)
Authors: Зима О. Г.
Keywords: корпоративна культура
друковані видання
корпоративне видання
газета
журнал
бюлетень
Issue Date: 2020
Citation: Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 99251 від 31.08.2020. The influence of corporate printed editions on the formation and development of corporate culture (Вплив корпоративних друкованих видань на формування та розвиток корпоративної культури) / О. Г. Зима : Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. – 2018. – № 4. – С. 27–30. – Офіц. бюл. Мін-ва розв.екон.,торгівлі та сіл.госп. України «Авторське право і суміжні права». – 2020. – № 60. – С. 379.
Abstract: Стаття присвячена дослідженню різних аспектів застосування корпоративних друкованих видань для формування і розвитку корпоративної культури на сучасних підприємствах. Розглянуто найбільш використовувані види друкованих корпоративних видань на підприємстві. Виділено переваги випуску власних друкованих видань на сучасному підприємстві. Запропоновано використовувати основні методи для здійснення аналізу ефективності корпоративного видання.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26207
Appears in Collections:Свідоцтва про реєстрацію авторського права на твір (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Doc22.pdf624,01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.