Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26207
Название: The influence of corporate printed editions on the formation and development of corporate culture (Вплив корпоративних друкованих видань на формування та розвиток корпоративної культури)
Авторы: Зима О. Г.
Ключевые слова: корпоративна культура
друковані видання
корпоративне видання
газета
журнал
бюлетень
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 99251 від 31.08.2020. The influence of corporate printed editions on the formation and development of corporate culture (Вплив корпоративних друкованих видань на формування та розвиток корпоративної культури) / О. Г. Зима : Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. – 2018. – № 4. – С. 27–30. – Офіц. бюл. Мін-ва розв.екон.,торгівлі та сіл.госп. України «Авторське право і суміжні права». – 2020. – № 60. – С. 379.
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена дослідженню різних аспектів застосування корпоративних друкованих видань для формування і розвитку корпоративної культури на сучасних підприємствах. Розглянуто найбільш використовувані види друкованих корпоративних видань на підприємстві. Виділено переваги випуску власних друкованих видань на сучасному підприємстві. Запропоновано використовувати основні методи для здійснення аналізу ефективності корпоративного видання.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26207
Располагается в коллекциях:Свідоцтва про реєстрацію авторського права на твір (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Doc22.pdf624,01 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.