Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26074
Название: Формування зовнішньоекономічної стратегії підприємства
Авторы: Іващенко Г. А.
Ключевые слова: експорт
стратегія
формування
зовнішньоекономічна діяльність
показник
оцінювання
аналіз
міжнародні ринки
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Іващенко Г. А. Формування зовнішньоекономічної стратегії підприємства / Г. А. Іващенко // Електронне наукове фахове видання "Ефективна економіка". – 2021. – № 5 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/5_2021/103.pdf (27.05.2021)
Краткий осмотр (реферат): Проаналізовано взаємозв’язок функціональних та бізнес-стратегій у системі стратегічного управління підприємства. У процесі аналізування виконання зобов’язань за торговими угодами з’ясовується: кількість і загальна сума укладених торгових угод; кількість і загальна сума виконаних торгових угод; кількість, види і сума прострочених контрактів; причини неповної реалізації угод і порушень термінів поставок товарів. Для більш повної характеристики роботи фірми на зовнішньому ринку розраховується наступні: питома вага сум контрактів; коефіцієнти виконання зобов’язань за вартістю та фізичним обсягом. У ході аналізу виконання зобов’язань за торговими угодами з’ясовується: кількість і загальна сума укладених торгових угод; кількість і сума виконаних торгових угод; кількість, види і сума прострочених контрактів; причини неповної реалізації угод і порушень термінів поставок товарів. Обрано основні аналітичні показники характеристики роботи підприємства на зовнішньому ринку. Сформовано напрями аналізування зовнішньоекономічної діяльності в процесі формування стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності. На етапі формування стратегії відбувається ідентифікація цілей і розробка стратегічних планів для їх досягнення. Тому, у процесі розробки стратегії управління ЗЕД підприємства менеджери приймають виважене рішення про те, на які ринки підприємству слід проникнути (або які ринки слід покинути), а також як забезпечити конкурентоспроможність продукції і підприємства на кожному з цих ринків. Реалізація основної (генеральної) та альтернативних стратегій забезпечується ефективною реалізацією всіх бізнес-стратегій. При збільшенні масштабів зовнішньоекономічної діяльності, а також із врахуванням підвищення рівня конкуренції на міжнародних ринках варто не тільки мати спеціальні стратегії, але і створювати систему міжнародного стратегічного менеджменту. Вона включає не тільки розробку стратегії, але і реалізацію стратегії, а також стратегічний контроль.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26074
Располагается в коллекциях:Статті (МЕВ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Iващенко_Формування_зовнiшн_оекономiчноi_стратегii_пiдприeмства.pdf506,24 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.