Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25822
Назва: Проблематика вибору між глобальною та мультинаціональною маркетинговою стратегією
Автори: Свящук С. А.
Теми: маркетингова стратегія
комунікація
міжкультурний аналіз
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Свящук С. А. Проблематика вибору між глобальною та мультинаціональною маркетинговою стратегією / С. А. Свящук //Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали п’ятої міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 26-30 квіт. 2021 р. : тези допов. ‒ Харків : ТОВ «Стильна типографія» , 2021. ‒ С. 269-273.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто переваги, недоліки та особливості глобальної та мультинаціональної маркетингової стратегії та проблематика вибору між ними, визначено основні фактори, що впливають на вибір стртегії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25822
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези_Свящук_Матерiали_конференцii_ХНТУСГ_26_30_04_21_.pdf580,11 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.