Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25822
Title: Проблематика вибору між глобальною та мультинаціональною маркетинговою стратегією
Authors: Свящук С. А.
Keywords: маркетингова стратегія
комунікація
міжкультурний аналіз
Issue Date: 2021
Citation: Свящук С. А. Проблематика вибору між глобальною та мультинаціональною маркетинговою стратегією / С. А. Свящук //Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали п’ятої міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 26-30 квіт. 2021 р. : тези допов. ‒ Харків : ТОВ «Стильна типографія» , 2021. ‒ С. 269-273.
Abstract: Розглянуто переваги, недоліки та особливості глобальної та мультинаціональної маркетингової стратегії та проблематика вибору між ними, визначено основні фактори, що впливають на вибір стртегії.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25822
Appears in Collections:Статті (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
тези_Свящук_Матерiали_конференцii_ХНТУСГ_26_30_04_21_.pdf580,11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.