Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25822
Название: Проблематика вибору між глобальною та мультинаціональною маркетинговою стратегією
Авторы: Свящук С. А.
Ключевые слова: маркетингова стратегія
комунікація
міжкультурний аналіз
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Свящук С. А. Проблематика вибору між глобальною та мультинаціональною маркетинговою стратегією / С. А. Свящук //Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали п’ятої міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 26-30 квіт. 2021 р. : тези допов. ‒ Харків : ТОВ «Стильна типографія» , 2021. ‒ С. 269-273.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто переваги, недоліки та особливості глобальної та мультинаціональної маркетингової стратегії та проблематика вибору між ними, визначено основні фактори, що впливають на вибір стртегії.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25822
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
тези_Свящук_Матерiали_конференцii_ХНТУСГ_26_30_04_21_.pdf580,11 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.