Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25743
Название: Маркетингові стратегії туристичних підприємств України
Авторы: Погуда Н. В.
Ключевые слова: туризм
туристичне підприємство
стратегія
маркетингова стратегія
карта стратегічних груп
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Погуда Н. В. Маркетингові стратегії туристичних підприємств України / Н. В. Погуда // Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток : матеріали ІІ міжнар. наук.-практ. конф. до 90-річ. заснув. : тези допов. - Харків : ХНТУСГ ім. П. Василенка, 2020. – С. 242-245 .
Краткий осмотр (реферат): У роботі досліджено маркетингові стратегії основних туристичних підприємств України. Використано карту стратегічних груп для визначення місця найбільших туристичних операторів. Визначено типи маркетингових стратегій для кожного з розглянутих туристичних операторів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25743
Располагается в коллекциях:Статті (Т)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Погуда_Маркетинговi_стратегii .....pdf683,14 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.