Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25706
Название: Правове регулювання рекламної діяльності – реалії часу
Авторы: Сергієнко В. В.
Ключевые слова: реклама
рекламна діяльність
правове регулювання
телекомунікації
надання послуг
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Сергієнко В. В. Правове регулювання рекламної діяльності – реалії часу / В. В. Сергієнко // Science and education: problems, prospects and innovations. Proceedings of the 7th International scientific and practical conference, April 1-3, 2021 CPN Publishing Group. Kyoto, Japan. 2021. ‒ Pp. 915-920.
Краткий осмотр (реферат): З розвитком суспільства та суспільних відносин у подальшому виникла необхідність врегулювати діяльність у сфері інформації зокрема діяльності інформаційних та рекламних агенції. Така необхідність виникла у зв’язку з багатьма подіями які торкались особистих майнових та немайнових відносин людини та мала на меті захистити людину від порушення його права. Так за часів Російської імперія (до складу якої входили і Україна) най частіше порушувались особисті майнові права власників будинків споруд на яких протиправно розміщувались інформаційні листі. Це вимагало додаткових витрат з боку власника для їх зняття та поновлення фасаду після їх клеєння. У колишньому СРСР поняття розміщення реклами майже не існувало, хоча за 916 допомогою телебачення, радіо та друкованих видань населення отримувало певну інформацію подій що відбувались у країні. Реклама товарів та послуг у СРСР практично не здійснювалась хоча де які рекламні елементи існували (концертні афіши, об’яви та ін.) але вони як зазначалось носили інформаційний характер, та не порушувала права людини. На теперешний час реклама практично порушує права людини у всіх сферах його життя, зокрема відпочинку, при керуванні автомобілем та навидь при перегляду програм телебачення та ін. При чому у даному випадку відбувається відверте нав’язування реклами за рахунок припинення трансляції телепередачі особливо це дратує у зв’язку з тим що особа сплачує за підключення до кабельного телебачення.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25706
Располагается в коллекциях:Статті (ПРЕ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези_Сергieнко 2.pdf310 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.