Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25675
Название: Використання воронки продаж для підвищення ефективності інтернет-торгівлі
Авторы: Бутенко Д. С.
Немашкало К. Р.
Ключевые слова: інтернет-маркетинг
інтернет-торгівля
воронка продажу
класифікація лідів
лідогенерація
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Бутенко Д. С. Використання воронки продаж для підвищення ефективності інтернет-торгівлі / Д. С. Бутенко, К. Р. Немашкало // Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця : збірник матеріалів V міжнар. наук. конф., 27 лист. 2020 р. ‒ Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020. – С. 19-20.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто поняття «інтернет-маркетинг» та «інтернет-торгівля». Розкрито сутність воронки продажу. Наведено етапи воронки продаж. Представлено приклад її побудови для підвищення ефективності обсягів продажу в підприємницький діяльності. Розглянуто процес лідогенерації. Наведено класифікацію лідів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25675
Располагается в коллекциях:Статті (ПіТ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.