Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25591
Название: Сучасний бізнес в Україні: проблеми та перспективи розвитку
Авторы: Ляліна Н. С.
Матвієнко-Біляєва Г. Л.
Панчук А. С.
Ключевые слова: підприємництво
бізнес
діяльність підприємства
промисловість
галузь
ефективність
розвиток
виробництво
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Ляліна Н. С. Сучасний бізнес в Україні: проблеми та перспективи розвитку / Н. С. Ляліна, Г. Л. Матвієнко-Біляєва, А. С. Панчук // Інфраструктура ринку. ‒ 2021. ‒ № 53.
Краткий осмотр (реферат): Мета. Метою дослідження є сучасний стан та негативні тенденції розвитку національного підприємництва, зокрема малого та середнього бізнесу. Незадовільною залишається обґрунтованість прогнозів розвитку сучасного бізнесу за різних сценаріїв розгортання ситуації на ринку. Методологія / методика / підхід. Теоретичною та методологічною основою дослідження є діалектичний метод пізнання, системний підхід до вивчення розвитку малого та середнього бізнесу. Комплексна програма розвитку малого та середнього підприємництва в Україні має на меті створення сприятливих умов для розвитку малого та середнього підприємництва шляхом спрямування дій місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, суб’єктів підприємництва, громадських організацій та об’єднань підприємців для підвищення їх ролі у вирішенні завдань соціально-економічного розвитку та забезпечення конкурентоспроможності країни. Результати. У результаті проведеного дослідження обґрунтовано, що малий та середній бізнес в Україні розвивається і має перспективи. Так, є свої переваги і недоліки в сучасному бізнесі, які необхідно враховувати, але чітко бачимо, що є підтримка держави різних галузей країни і це гарантією для іноземних інвесторів. Оригінальність / наукова новизна. У сучасних ринкових умовах, де щодня стають жорсткішими умови конкурентної боротьби, не можлива діяльність малого та середнього бізнесу без створення чіткої системи взаємодії з зовнішнім середовищем та оптимізації своєї діяльності для задоволення потреб споживачів та максимізації прибутку підприємства. Дістало подальшого розвитку теоретичне положення щодо малого та середнього бізнесу. Практична цінність / значущість. Для українських організацій управління підприємством як системою, в складних умовах сучасного бізнесу, має особливо важливе значення, оскільки зміна ситуації в країні, поступове освоєння нового економічного порядку змушує все більшу кількість підприємців і логістів усвідомлювати необхідність досягнення не тільки сьогочасних (одержання негайного прибутку), але і довгострокових цілей. В залежності від того, на якому етапі розвитку підприємство знаходиться на даний момент, для нього можуть бути запропоновані заходи по оптимізації як системи в цілому, так і окремих її ланок.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25591
Располагается в коллекциях:Статті (ЕПОБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
СТАТТЯ_ Матвієнко-Біляєва Г.Л. , Ляліна Н.С., Панчук А.С..pdf618,15 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.