Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25506
Название: Чат-боти як ефективний стратегічний та інноваційний напрям розвитку бізнесу
Авторы: Небилиця О. А.
Ключевые слова: інновація
маркетинговий інструмент
мобільний трафік
стратегія
чат-бот
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Небилиця О. А. Чат-боти як ефективний стратегічний та інноваційний напрям розвитку бізнесу / О. А. Небилиця // Сучасні проблеми управління підприємствами : теорія та практика : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків – м. Торунь, 16 квіт. 2021 р. : тези допов. – Дніпро : Середняк Т. К., 2021. – С. 99-102.
Краткий осмотр (реферат): Робота присвячена обґрунтуванню сутності ефективного стратегічного та інноваційного напряму розвитку бізнесу – чат-ботам. Приведено аналіз останніх досліджень оцінки впливу мобільних пристроїв на світову економіку. Виділено основні переваги та недоліки використання чат-ботів у діяльності сучасних підприємств.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25506
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
НебилицяО.А._ЧАТ-БОТИ_ЯК_ЕФЕКТИВНИЙ_СТРАТЕГIЧНИЙ_.pdf246,55 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.